U2new

U2new
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Hey, I`m tryna hit you right out the space

هی ؛ من دارم سعی میکنم به فضای زربه بزنم
I came here to party cause I light up the floor
من برا پارتی اینجا اومدم چون روی زمین پراغ روشنه
And gravity is all over the place
و نیروی جاذبه همه جا حس میشه
I`m outta control `Cause I`m a moon girl and
چون من دختر ماه هستم و قابل کنترل نیستم
Hey, I`m tryna hit you right out the space
هیی ؛ من دارم سعی میکنم به فضای زربه بزنم
I came here to party cause I light up the floor
من برا پارتی اینجا اومدم چون روی زمین پراغ روشنه
And gravity is all over the place
و نیروی جاذبه همه جا حس میشه
I`m outta control `Cause I`m a moon girl and
چون من دختر ماه هستم و قابل کنترل نیستم
It`s getting hotter
این از این گرم ترم میشه
Sing with me louder
باهام بلند تر از این بخون
It`s getting hotter
این داره گرمتر میشه
You`re ready o not?
تو اماده ای یا نه ؟
I`m on a fire,fire
من دارم اتیش میگیرم ، اتیششش
Sing with me louder
باهام بلند تر از این بخون
I`m gonna leave my light all over the world
من میرم تا همهی نور های خودمو تو جهان ترک کنم
Tell me that you know me (that you know me )
بهم بگو که منو خوب میشناسی ، ( که منو میشناسی )
I feel like a like love you (like I love you)
من حس شبیهی دارم مثل دوست داشتن تو ، ( مثل اینکه عاشقتم )
Come into my life, come into my life … x2
بیا درون زندگیم ، بیا درون زندگیم
Supersonic … uh- uh
ماورا صوت … اوه ….
  I`m on the dance flo-o-o-or …
اووووو من روی سکوی رقص هستم
It`s getting hotter.
این از این گرم ترم میشه
Sing with me louder
باهام بلند تر از این بخون
It`s getting hotter
این داره گرمتر میشه
You`re ready or not?
تو اماده ای یا نه ؟
I`m on a fire, fire
من دارم اتیش میگیرم ، اتیششش
Sing with me louder
باهام بلند تر از این بخون
I`m gonna leave my light all over the world
من میرم تا همهی نور های خودمو تو جهان ترک کنم
Tell me that you know me (that you know me)
بهم بگو که منو خوب میشناسی ، ( که منو میشناسی )
I feel like a like love you (like I love you)
من حس شبیهی دارم مثل دوست داشتن تو ، ( مثل اینکه عاشقتم )
Come into my life, come into my life … x2
بیا درون زندگیم ، بیا درون زندگیم
Oooo … I`m on the danceflo-o-o-or … x3
اووووو من روی سکوی رقص هستم
Tell me that you know me (that you know me)
بهم بگو که منو خوب میشناسی ، ( که منو میشناسی )
I feel like a like love you (like I love you)
من حس شبیهی دارم مثل دوست داشتن تو ، ( مثل اینکه عاشقتم )
Come into my life, come into my life … x2
بیا درون زندگیم ، بیا درون زندگییم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط شایان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :